عنایتی: بازی با استقلال 6 امتیار دارد/گل بزنم خوشحالی نمی کنم
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  عنایتی: بازی با استقلال 6 امتیار دارد/گل بزنم خوشحالی نمی کنم   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 62421
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


عنایتی: بازی با استقلال 6 امتیار دارد/گل بزنم خوشحالی نمی کنم

رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبای قم این روزها با آمادگی کامل همراه با تیمش در اردوی کیش تمرین می کند،فوتبالیستی که به قول خودش همیشه 70 کیلو وزن دارد و زیاد و کم نمی شود.او در مورد این اردو می گوید:«در کیش اردوی آماده سازی خود را برگزار کردیم تا با برنامه ریزی کادر فنی آماده شروع دوباره بازیها شویم.»
او در ادامه در مورد آمادگی خودش حرف می زند:«خوشبختانه شرایط بدنی من به گونه ای است که اضافه وزن پیدا نمی کنم. حتی خودم می خواهم چند کیلو وزنم اضافه کنم ولی این اتفاق نمی افتد که خودش نقطه مثبتی بزرگ است. جدا از این از نظر هوازی هم در بهترین شرایط ممکن قرار دارم. جدا از این تا زمانی که فوتبال بازی می کنم برای رسیدن به اهداف بزرگی که در سر دارم تلاش
می کنم مگر آنکه از فوتبال خداحافظی کرده باشم.»
 رضا چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد و می توانست آمار گل هایش را بالاتر ببرد.او می گوید:«متأسفانه 6 بازی را به دلیل مصدومیت غایب بودم و اگر این اتفاق نمی افتاد، شک نکنید گل های بیشتری می زدم.من به آقای گلی فکر می کنم و یکی از اهدافم است.»
عنایتی در هفته سیزدهم باید مقابل استقلال قرار بگیرد تیمی که خاطرات زیادی در آن دارد.عنایتی می گوید:«به نظر من بازی با استقلال 6 امتیاز دارد. فاصله ما با این تیم یک امتیاز است و اگر آنها را شکست دهیم شرایط صبا عالی خواهد شد. حریف هم تیمی قدرتمند و پرستاره است که یک لحظه هم نباید از آنها غافل شویم.»
او در پاسخ به این سوال که اگر به استقال گل بزنی خوشحالی می کنی تاکید می کند:«اطمینان داشته باشید اگر این اتفاق بیفتد خوشحالی نمی کنم. استقلال و هواداران این تیم برای من یادآور خاطرات شیرین زیادی است که هیچ وقت آنها را از یاد نخواهم برد.»



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت19:19---16 آبان 1390
بینهایت آمار بازدید با سیاه چاله افزایش بازدید ایران دانلود
سیاه چاله باعث افزایش صد در صدی ...

آمار بازدید - آمار بازدید کننده - افراد آنلاین - پیج رنک گوگل - الکسا ی شما میشود!

اگر دوست دارید که شما هم یک سایت پربازدید داشته باشید به ما پپیوندید.بزرگترین بنگاه افزایش آمار در ایران.

با عضویت و قرار دادن کد مورد نظر در وبلاگ یا وبسایت خود آمار بازدید خود را به طرز قابل توجهی بالا ببرید.از مزایای استفاده از این امکان ایران دانلود به شرح زیر است

1.آمار بیشتر سایت های افزایش آمار محدود میباشد ولی آمار سیاه چاله نا محدود است!! (یعنی آمار شما هر روز چند برابر میشود و تا بینهایت ادامه پیدا خواهد کرد)
2. بیشتر سایت های افزایش آمار با گوگل مشکل دارند اما سیاه چاله گوگل را تسلیم کرده و با گوگل مشکلی ندارد که باعث افزایش 100% پیج رنک شما میشود!!
3. در بیشتر سایت ها باید در آن ها به صورت آنلاین باشید ولی در سیاه چاله فقط با ثبت نام آمار شما بالا میرود!!
4.بیشتر سایت ها ی افزایش آمار تنها آمار بازدید شما را بالا میبرند اما سیاه چاله آمار بازدید و بازدید کننده و افراد آنلاین شما را بالا میبرد!
5. آمار سیاه چاله رابه دلیل واقعی بودن وبگذر نشان میدهد!
6.افزایش بازدید شما بدون بنر
7.افزایش تضمینی پیج رنك،رتبه در آلسكاومحبوبیت درگوگل.
8.افزایش تضمینی بازدید از سایت

بازدید بالا و رایگان در چند قدمی شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');